Veľká Noc “po našom” v Karlovych Varoch – 2. časť

Pokračovanie nášho veľkonočného výletu v Karlovych Varoch…

3. deň – rozhľadňa, Café Pupp, pitná kúra

Okolo mesta sú viaceré rozhľadne a tak sme sa rozhodli vyjsť na jednu z nich. Rozhľadňa Diana je asi najznámejšia a dá sa ku nej prísť pešo alebo lanovkou, a tak keďže sme na celý výlet nemali príliš veľa času, vyhrala druhá možnosť. Mali sme šťastie a čakali sme asi len 20 minút, zatiaľ čo sa za nami nakopila celkom dlhá rada ľudí. Samotný výhľad z rozhľadne je pekný a uvidíte dobrú časť mesta, no inak sa nám tu obzvlášť nepáčilo. Alebo teda, viac sa nám páčilo priamo v meste aj s jeho atmosférou. Takže sme to veľmi rýchlo otočili a išli naspäť dole. Tento výhľad na rozhľadňu by sme mohli odporučiť pre rodiny s deťmi, ktoré sa tu určite zabavia, alebo pre ľudí, ktorí sú tu aspoň týždeň a zažiada sa im trochu prírody alebo zmeny.

DSCN8346 (2)

Hneď ako sme zišli dole, išli sme rovno na kávu do hotela Pupp, ktorý je hneď vedľa lanovky. Kaviareň má značnú históriu a pohostila už mnoho významných osobností, ako napr. Goethe, Bacha, Franza Kafku, Alfonsa Muchu.. priestor je malý ale zariadený v peknom historickom štýle a je naozaj príjemné tu chvíľu posedieť.

Kaviareň je spojená s hotelom, takže sme sa prešli aj po hale grandhotelu a bola to naozaj nádhera..

DSCN8361DSCN8364DSCN8368DSCN8369

Po obede a oddychu na apartmáne, sme zas vyrazili do mesta a tentokrát na teplú kúpeľnú oplátku, ktorá chutí tisíckrát lepšie ako tá balená v krabici…

Po dvoch dňoch v Karlovych Varoch sme nakoniec podľahli a skutočne sme si kúpili kúpeľné hrnčeky, ktorým predsalen musíme uznať viac výhod. Totiž pri pitnej kúre by sa nemalo preháňať množstvo termálnej vody, takže ideálne je popíjať vodu po troche, a na to sú ideálne tieto hrnčeky. Ideálne by mal pitnú kúru zostavovať lekár, ale my sme si spravili vlastnú a neuškodilo to. Prechádzali sme sa po kolonádach a ochutnávali z prameňov. Každý má trochu iné zloženie, ale účinky majú dobré všetky hlavne na tráviaci trakt. Môžem potvrdiť!

DSCN8381DSCN8378 (2)

Objavili sme aj jednu zvláštne peknú ulicu, kde som si pripadala ako úplne inde, možno niekde v Londýne. Tie domy, zelené stromy a zvláštny kľud. Prišli sme až k ruskému pravoslávnemu kostolu, ktorý bol jeden z tých silnejší zážitkov tohto víkendu. Naozaj krásna architektúra..

Po takejto prechádzke odporúčam soľnú jaskyňu v Alžbetiných kúpeľoch, pre nás to bol skutočný oddych po aktívnych dňoch.

Večer sme sa najedli v reštaurácii hotela Jessenius. Na nete sme našli odporúčania, no keď sme sem prišli večer predtým, čašník nás trochu odradil, že vraj majú problémy s personálom a okolo ôsmej večer už sme sa tu nenajedli. Tentokrát sme prišli skôr a dostali sme polievku, hlavné jedlo aj dezert za skvelú cenu, ale naozaj dobré české jedlo. Nebolo síce nijako pekne naservírované, ale chutilo super. Takže ak sa chcete vyhnúť typicky nemeckým predraženým reštauráciám, skúste to tu 🙂

4. deň – kolonády a Café Elefant

Posledné doobedie v Karlovych Varoch sme si užili ešte mestské kolonády, pramene a ukončili sme to zákuskom v Café Elefant. Kaviareň má tiež bohatú históriu, vraj sem chodil aj Beethoven alebo princezná Sissi. Interiér už bohužiaľ nie je pôvodný, ale zákusky sú výborné a pohľad z balkóna na nezaplatenie.